Friday, December 2, 2011

..Selamat tinggal SPM..

SURPRISE!!

hahaha! not really surprise.. Guess what! Aku baru sahaja habis SPM!! yahoo!!

Okay, walau betapa gembiranya aku kerana telah tamat minggu-minggu stress itu, aku tetap akan kekal waras dalam segi akal fikiran.

So, apakah aim aku bagi memenuhkan masa cuti yang panjang dan membosankan ini? Mari kita listkan dalam point ya..
~Habiskan membaca novel-novel yang aku tangguh sehingga aku tak tahu boleh habis baca ke tak..
~mempelajari seni memasak supaya tidak mengalami masalah ketika berada di universiti nanti..
~bersenam bagi mengurangkan berat badan yang naik mendadak ketika menghadapi peperiksaan SPM.
~membuat projek musik dengan kawan-kawan..
~mencari kelas-kelas bahasa dan alatan musik..

Ini sahaja yang dapat aku listkan. Harap semua belajar dengan lancar. Harap juga dapat blogging dengan lebih kerap sebab blog ini akan tamat hayatnya jika tidak diisi selalu. :D

No comments:

Post a Comment