Friday, June 11, 2010

..Lagu Kunoku..

Assalamualaikum,

pada malam yang sunyi lagi melegakan ini, hati aku berasa sungguh tenang. Lagu instrumental Gundam Seed yang bertajuk Anna ni issho datta no ni menjadi teman yang sangat memahami.

Sebenarnya, aku sedang mencari kembali memori lagu kuno yang dahulu aku tinggalkan. Aku rindukan lagu-lagu tersebut terutamanya lagu Naruto. Sekarang tengah belek lagu Gundam. Sebelum ni, aku dengar lagu The Law of Ueki dan Witch Hunter Robin. memang menggamit memori..

Paling segar diingatan adalah lagu Mon Colle Knight. Aku tengok cerita itu sebelum gundam kerana cerita itu keluar dulu kat TV. Time tu, kakak dan abang aku join venture sekali. Kitorang memang ikut setiap episode cerita itu..hahahaha

Nanti aku buat list lagu-lagu anime kuno aku.. :)

No comments:

Post a Comment