Wednesday, June 2, 2010

..Satu hari lagi!!..

Aku berasa sangat ringan. Aku nak terbang. Terbang ke langit mencari bintang untuk diajak bercuti.

Satu hari lagi untuk tamat peperiksaan. Beginilah perasaan aku. Sangat tenang dan aman. Tahu atau tidak besok merupakan hari peperiksaan yang menentukan hidup dan mati aku di kelas pertama yaitu 4Ibnu Sina? Tahu atau tidak juga paper yang akan aku hadapi besok adalah paper Additional Mathematics?

Otak aku kosong. Teringin pergi ke 7eleven dan memborong sebundel lemon tea tuk menemaniku belajar. Malang sekali, kocekku terasa sungguh ringan. Entah ada atau tidak duit di dalamnya. Walaubagaimanapun, study tetap study..

Wish me luck untuk besok n lepas tu mungkin aku ajak korang pergi bercuti. Tak payah ajak bintang. Buat musnah kereta aje. Bintangkan besar tahap dewa.

No comments:

Post a Comment